سلام ۹۶

سلام ۹۶

شاید سال ها تنها یک نشانه باشند. آنچه که در پس بالا رفتن اعداد نهفته است، گذر عمر ماست؛ عمری که هرچه از آن بیشتر سپری می شود، تجارب گران قدر تری نیز با آن به همراه می آید. تجربه های ما در طول زندگی، چکیده آن لحظه هایی هستند که با آزمون و خطاهای بسیار به دست آمده اند و ارزشی والا دارند.

برای تجربه کردن باید خطر کرد و برای خطر کردن باید شجاع بود. بی شک مسیری که طی می شود، خالی از اشتباه نخواهد بود، ولی مگر نه آنکه بهار آمده است تا شکفتن شکوفه از دل سرما را نشانمان دهد؟

پرهیز از آزمون و خطا، رشد آدمی را متوقف می کند و گذر عمرش را محدود به شماره سال هایی که از پس چشمانش می گذرد. پس بیایید تا می توانیم تجربه کنیم و از اشتباه کردن نترسیم. به یاد داشته باشیم که سرانجام بهاری از راه خواهد رسید و سرما را خواهد برد.

این سومین نوروزی است که دیجیاتو به همراه شما فرا رسیدن سبز ترین فصل سال را جشن می گیرد. در طول این سه سال، آنچه که در توان داشتیم را به میان گذاشتیم تا دیجیاتویی ایده آل را رقم زنیم. در این راه بی شک اشتباه نیز کم نداشتیم، اما همواره تلاش کردیم تا از اشتباهات خود بیاموزیم و بهتر شویم.

از تمام شمایی که در این مسیر ما را همراهی کردید، از صمیم قلب سپاسگزاریم و آرزو می کنیم که در سال ۹۶ نیز بتوانیم آنچه که لایقش هستید را برایتان فراهم کنیم.

دوستتان داریم، دوستمان داشته باشید.

The post appeared first on .

سلام ۹۶